Umělá inteligence a její aplikace do účetní praxe včetně digitalizace účetních postupů

Anotace

Webinář reaguje na nástup umělé inteligence (AI) do různých oborů podnikání. V tomto případě jde o profesi finančního a mzdového účetnictví. Hlavním posláním webináře je představit klientům z řad finančních a mzdových účetních možnosti, které v roce 2025 nabízí umělá inteligence jako pomocník při výkonu jejich profese včetně praktických ukázek v Chat GPT a dále možnosti jak digitalizovat účetní postupy při využití umělé inteligence s důrazem na optimální datové vstupy.

Pro koho je webinář určen: Finanční a mzdové účetní.

Obsah

 
 
  • Umělá inteligence a představení jejího fungování, jak pracuje a jakým způsobem, ukázka přínosů umělé inteligence do výkonu účetní profese
  • Představení rozdílu mezi vyhledáváním na internetu a komunikací s umělou inteligencí
  • Chat GPT, MS Copilot, Google Gemini a jejich srovnání
  • Forma komunikace s umělou inteligencí aneb jak zadat „prompt“ a jaké výsledky lze v návaznosti na zadaný „prompt“ očekávat
  • Vnitropodniková směrnice a její obsah pro využívání umělé inteligence zaměstnanci firmy s důrazem na finanční a mzdové účetní. Firemní data a jejich poskytnutí umělé inteligenci Využití metadat.
  • Směrnice k umělé inteligenci a její požadavky v roce 2025. Data poskytnutá umělé inteligenci a odpovědnost za jejich neoprávněné užití.
  • Založení vlastního modelu v placené verzi Chat GPT, nahrávání souborů pro vlastní model Chat GPT
  • Jak zacílit vlastní model Chat GPT a nasměřovat jeho soustředění na konkrétní oblast ze mzdového či finančního účetnictví a daní.
  • Sestavení „Data lake“ tj. databáze dat za účelem, aby umělá inteligence poskytovala maximálně věrohodné informace
  • Prompty vyplývající z výkonu práce finanční účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách s důrazem na textovou AI a zpracování dat v souborech
  • Prompty vyplývající z výkonu práce mzdové účetní a výstupy umělé inteligence v praktických ukázkách na vlastním modelu Chat GPT
  • Výkon účetní profese a digitální zpracování vstupů do účetní jednotky
  • Využití komerčních aplikací ke zpracování účetních vstupů vs vytvoření vlastního autonomního systému.
  • Využití umělé inteligence pro zpracování přijatých dokumentů – přijaté faktury, objednávky, smlouvy doprovázející fakturaci a další a nastavení s ekonomickým systémem účetní jednotky
  • Digitální účetní oddělení či digitální daňová a účetní kancelář. Doporučené kroky.

Harmonogram

08:45 – 09:00    otevření on-line kurzu

09:00 – 12:00    výukový blok 

 
 
 

Předpoklady

Webinář je vhodný pro ty, kdo s využitím umělé inteligence v účetní profesi začínají i pro ty, kteří mají v úmyslu vytvořit vlastní model GPT pro finanční či mzdové účetnictví či jej již vytvořili a chtějí jej optimalizovat. Zároveň je určen také pro ty, kteří již využívají autonomní či chtějí digitalizovat účetní postupy v účetní jednotce a využít k tomu umělou inteligenci.

Podmínky

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany c-agency.
  • Při zrušení účasti nejméně 14 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Ukončení

Na konci kurzu každý absolvent obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Zkoušky se neskládají.

 

1 250,00 Kč bez DPH (51,00 €)
27.5.
Online
Vladimír Z.

Kontaktní osoba

Mgr. Eva Rozehnalová

ředitelka

Co by vás ještě mohlo zajímat