Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing

Domů 5 Kurzy 5 Google Analytics 4 a Výkonnostní marketing
Online
17. 4. - 17. 4.
Načítám kurzy

Anotace

Sledujete pouze návštěvnost vašeho webu a jiné důležité metriky vám unikají, nebo se v jejich interpretaci ztrácíte? Hledáte hlubší pochopení webové analytiky Google Analytics 4, čísel, dat i grafů?

Chtěli byste se blíže seznámit s možnostmi výkonnostního marketingu? Možná už jste o něm také slyšeli. Je to marketing zaměřený na výkon a jeho ideálním cílem jsou konverze (tj. odeslané objednávky či poptávky). Na rozdíl od marketingu zaměřeného na značku (brand marketingu) se dá lépe měřit.

Na tomto webináři se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics 4. Ukážu vám, jak je vhodně interpretovat a dávat do kontextu, abyste se mohli dle nich lépe rozhodovat. Některé metriky mají trošku jiný význam, než se na první pohled může zdát.

Chcete se dozvědět, jak byl účinný váš e-mailing a které PPC kampaně byly nejúspěšnější? Nebo váháte nad tím, které nevýkonné PPC kampaně máte vypnout, ale nevíte, podle jakých indicií je poznat?

Podíváme se blíže i různé typy konverzí i mikro-konverzí. Zjistíte také, jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
Přihlaste se na webinář a poznejte webovou analytiku zblízka!

Cílem webináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit a webových stránek. Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics 4 naplno! Webinář je určen začínajícím marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics 4
  • Na co byste neměli zapomenout při nasazení nových Google Analytics 4
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Jak poznat nejčastější levárny PPC agentur a freelancerů při správě PPC kampaní
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik

Harmonogram

08:45 – 09:00    vstup do on-line prostoru kurzu

09:00 – 13:00    dopolední výukový blok 

Během tohoto časového harmonogramu bude 1-2 kratší pauzy na kávu, čaj a protažení. Obědová pauza nebude.

Doporučení, jak pohodlně absolvovat on-line kurz

Kurz probíhá přes MS Teams. K pohodlnému absolvování kurzu Vám doporučujeme mít ideálně u 1 stroje 2 obrazovky. Na jedné se koukáte, na druhé pracujete. V případě obtíží potom můžete pohodlně nasdílet svou obrazovku a konzultovat problém s panem lektorem.

Poznámka pro účastníky

  • Pro praktickou práci na tomto webináři si prosím připravte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics 4, Google Ads a Skliku.
  • V ceně webináře jsou podkladové materiály pouze v elektronické formě (PDF prezentace), nebude k dispozici žádný záznam

Ukončení

Na konci kurzu dostanete osvědčení o jeho úspěšném absolvování.

Storno podmínky:

  • Registrace se stává závaznou potvrzením konání ze strany c-agency.
  • Při zrušení účasti nejméně 7 dní před zahájením semináře bude účastnický poplatek vrácen v plné výši.
  • Při zrušení po tomto termínu hradí účastník stornovací poplatek 50 % (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena storno faktura).
  • Při neomluvené neúčasti poplatek nevracíme (v případě, že nebyl poplatek ještě uhrazen, bude vystavena 100% storno faktura).

Přihlášení do kurzu

Po odeslání přihlášky vám přijde automatické potvrzení rezervace. Během týdne potom i faktura.

0 Zúčastní se
3 days left to Rezervace
Rezervace zde
2 300,00 Kč bez DPH
17. 4. - 17. 4.
Online
Zbyněk H.

Kontaktní osoba

Mgr. Eva Rozehnalová

ředitelka

Co by vás ještě mohlo zajímat

Etika a legislativa AI: Navigace v digitálním světě

Webinář vás provede základními otázkami a výzvami,...

Online
19. dubna 9:00 - 11:00
900,00 Kč bez DPH

Laserem nejen do dřeva (teorie + praxe)

C-agency připravila novinku: workshop zaměřený na tvo...

Brno
24. dubna 9:00 - 16:00
5 500,00 Kč bez DPH

Asistent(ka) jako nedílná součást společnosti

Unikátní a nadstandardní kurz, který vás laskavým, ...

Praha
16. května 10:00 - 17:00
9 800,00 Kč bez DPH

Nebo si vytvořte kurz na míru!

Jestli jste nenašli přesně to, co hledáte, je to pro vás ideální řešení.